de 4 polackerna och greken


idag spenderade jag nästan hela dagen med mina polska tjejer och greken :) var as kul att vara med de, vi drog till djurgården och langade en härligpromenad i det fina vädret. vart även en lunch på thai stället, sjukt mysigt förutom att de fanns massa getingar som drog sig till min mat som alex var tvungen att döda :D

efter de båt mot slussen och buss hem till marre i nacka, bil till vä'llingby och tub mot aba. satt där på ica inne på lunchrummet och spelade på jimmies mobil, hadei ngen lust att vara själv hemma. har sån grov ångest när jag är det....

ni som vet vad jimmie fick höra av en kille när han tattuerade sig kan jag ju berätta att han ska vara med i skiten. lucky boy! :)



bilder från idag



















/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback