I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR


och den där rubriken är så jävla sann så! tänkt hur skönt det skulle vara att bara komma iväg från allt kaos och problem. man skulle skippa det om man inte hade känslor! om du inte skulle känna av att du är exempelvis ledsen, eller från ingenstans få bort din grova ångest! ah fy fan jag drömmer mig bort asså! :)

jag mötte upp min älskling efter jobbet och drog och såg den filmen! riktigt bra var den! :) jimmie tippade på att den skulle kunna få pris för bästa svenska filmen i år.  det återstår att se. filmen hade bra humor, inte överdriven eller något. självklart fanns det en sorlig scen! det är ju ett måste. men annars var den väldigt bra och rolig tycker jag. den får 5/5 digg :D


annars har min dag varit lite si så där kan jag ju säga. har varit massa tjafs hit och dit och bara gaah. usch jag orkar inte ens tänka på det.falska äckliga fittor hit och dit! spyr på er! den som hittat på allt och tvingat på mig  ansvaret för saker jag INTE gjort de för jag antar att det är det det handlar om kan ju gå och dö! men men inga bråk och tjafs nu. är glad för jag fick en super kväll med min älskade fästman! tack för allt och för all förståelse!


ha det bra peeps

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback