lax,fotografering och fika


gymmet avklarat, lika så fikan och fotograferingen gick super. tyvärr är min dator cp och vill inte sammarbeta med mig så jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min blogg av någon anledning, men jag ska försöka lägga upp på facebook iaf, stötte även på patti på gymmet, hahah det var kul att snacka med henne och se hur hon svettades, tjejen kunde typ inte hantera det. inte bra!


var sjukt hungrig redan på gymmet, så det var skynda hem för mig och äta min andra måltid idag som bestod av lax, potatis och sallad. muuuuums!


aja nu ska jag kolla på tv och fila naglarna lite, kanske ska börja på min engelska läxa :)

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback