måndag


som ni ser har jag en ny design, skulle uppskattas om ni kommenterade vad ni tycker.

idag har jag typ städat hela dagen, kände att det inte var ett gå ut väder idag med massa regn, vaknade runt halv 1 efter en lång kväll igår, vart en kopp varm choklad på balkongen och cigg, så jävla mysigt, det enda som fattades var en brasa. idag åt jag och jimmie en ganska simpel middag men så sjukt god. köpte as mycket räkor som vi skalade och massa goda ostar, vin druvor och sjävklart ett glas vitt till de. men så gott som det var smällde vi i oss alla räkor och halva ostarna och kexen (a)
till efterrätt har jag bara skurit ihop en apelsin, lite älppen och vindruvor som vart över. och självklart vispgrädde till de :)

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite tv, snart kommer jimmies kompis tom förbi också på en cigg. myyyyys











/Anja Dymkowska


Kommentarer
Sofia

Den är skit snygg gumman. Lust att fixa en till mig? ;)

2010-08-03 12:17:33
URL: http://sljungqvist.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback