mens!!!!!!!!!


känns som om jag ska dö av mensförblödning eller något sådant. okey kanske to much information, but I do not care right now! har sån mensvärk att jag bara vill slita ut min livmoder. fast jag har en p-stav får jag lite mens då och då(typ var 4:de månad) vilket är bra för då vet man att min kropp fungerar som vanligt att jag inte kommer ha problem med att bli gravid när jag tar ut den sedan. men nu när jag har den där skit grejen i och inte mensar så ofta är det fan inte najs med så grov mesnvärk.
men nu ska jag låta jimmie göra om sin header och jag ska fixa mig för att sova! :D

god natt sötisar

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback