tisdag


hejsan pruttungar :P

dagen började med lunch med baby på kungshallarna, usch vad jag vart arg på en iranir som skulle sälja en grekisk sallad till mig men utan feta ost. en ganska arg anji vart jag och så sprang han efter mig och ba tjuv! skit skumm, självklart skulle jag inte betala för en sallad utan feta ost, ja ba men lägg i lite så är det inga problem och då säger han att den är slut. man ba säger man inte sådant innan? aja skit samma

kollade på en dator idag, hittade en skit fin och bra dator för 7000, ska köpa den img :D:D:D:D:D
najz!

ikväll ska jag och jimmie och några polare till kungsan och kolla på kato som har gjort "turn the lights off". spelar kl 21-22.30


aja nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite, vart inte så mkt sömn för mig, somnade 4 vaknade halv 7 as pigg och kunde inte somna omn tack vare min äckliga hosta!

peace




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback