torsdag


kvällen igår var underbar, jag låg brevid min älskling vilket jag älskar att göra och kollade på sex and the city, kan det bli bättre? nope... tittade på 7 avsnitt tills jag fick typ ångest och mådde piss somnade inte för än kl halv 6 imorse så jag är lite seg idag kan jag ju säga.

ska dra iväg till djurgården med verro, käka en middag där på thai restauragen och ta en prommis. tummen upp för det!

senare ikvl blir det nog chilling om jag inte får någon impuls att jag vill ut eller fika :)


see you

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

jag spanar in!

2010-08-05 21:11:02
URL: http://mandyego.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback