tummen upp för polska piller


gud vad jag älskar att alla polska läkemedel är tuuuuusen gånger starkare än de svenska vi har här. känns som om alla läkare i sverige har typ avtal med alvedon. kommer aldrig glömma när jag gick till läkaren nån gång när jag hade öroninflamation, observera jag hade inte sovit på 3 dagar eftersom jag hade så ont och jag hade det i båda öronen så jag kunde inte ligga på sidan som jag alltid brukar göra för att somna. och då säger läkaren till mig här har du någon kräm som du ska ta runt örat, absolut inte i. och gör de fortfarande ont så ät alvedon. man ba what? jag ska ju fan i mig ha pencilin, men nej de fick jag inte.


men nu mår min lilla skatt där nere mkt bättre (a), hahah eller ah hur ska man kalla den offentligt på en blogg? aja ni fattar vad jag menar.
skulle dragit och gymma men har inte så mkt ork för de, där emot ska jag göra ett tradera konto och sälja lite av mina kläder jag har hemma som jag knappt använt eller med prislappen kvar.
länkar såklart på bloggen så ni kan fynda!



kyss
/Anja Dymkowska



Kommentarer
Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-15 18:04:45
URL: http://moathemoses.blogg.se/
JagGillarDinBlogg !

sv : okeej, taack! :)

2010-08-15 18:42:36
URL: http://jaggillardinblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback