Bilder från igår


Kvällen började såklart på Lion Bar. Och jag måste personligen säga att det var nog den bästa lördagen sen jag har varit på Lion eller jobbat där. Det vart en riktigt lyckad kväll, dock mycket jobb för mig och alla andra, lite stress vart det plus att jag hade lite ont i magen hela kvällen och mådde lite illa. Men sen gick det över. Efter Lion drog vi alla till Entourage där vi festa loss, vi träffade på Sean Banan och vi stog där och snackade med hhonom fett mycket, tog några drinkar och cigg! Jimmie, jag, Amanda Bodis och hennes vän Niklas delade på en taxi, så redan kl kvart över 3 låg jag i sängen med min man och sminkade av mig!



Petronella


jag och fina Nella


Jonti


nom nom nom


Amanda Ericksson


Nella


jag hjärta dig


Flippa ba!


jag och Jimmie


wtf?


hela gänget!


Natha och Sofia


jag och bananen

/Anja Dymkowska


Kommentarer
alice

är det inte skittråkigt att festa med sin pojkvän varje helg?

2010-12-26 12:51:00

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback