lucia


Vaknade inte alls länge sen. Hade verkligen en förjävlig natt, ursäkta språket, somnade kvart i 6 och så ringer min och Jimmie väckarklocka 15 min senare. Efter 15 minuters sömn var det dags att gå upp till skolan. Skulle inte tro det va? Jag låg kvar i sängen men fick inte alls så mycket sömn jag önskat, vaknade hela tiden av någon anledning. Drömmde obehagliga saker och allt var bara fel. Snart ska jag äta lite frukost och dra iväg till Åkeshov och gymma lite.

Vad ska ni göra idag?
Fira lucia på något speciellt sätt?


här kommer det lite bilder från Julfiranden från min grundskola






/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

nämen titta, där är ju jag :P

2010-12-16 14:01:49

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback