det är inte lätt när det är svårt


hahah vet inte ens vad rubriken har och göra med mitt humör just nu eller mitt liv överhuvudtaget. men jag langade den ändå. hahah natha har sagt det några gånger de senaste dagarna så det har satt sig i huvudet :S
iaf... har inte så mkt och skriva nu faktiskt, har tvättat håret och tagit mina piller för håret och även smört in mina silkesdroppar. mina från biosilk är hemma hos padre så jag använder ett par andra hemma hos mami. de är från loreal, ganska bra också. men man känner skillnad på konsistensen på de. biosilk är mer fast vilket är bättre.har även valt kläder inför img och packat väskan till skolan. har pluggat engelska och matte också. snackade precis med Sebbe i tele och så förberedde vi får presentation vi ska ha img på engelskan. eller ah presentation är det väl inte men intervju, jag ska intervjua honom och behnam vrf de söker jobb hos mig och sånt. vi har nämligen jobbat med CV och Cover Letters i 2 veckor nu.

men men nu känner jag att det börjar bli massa onödig text, ska sussa snart. längtar tills img! ska få vara med den bästa pojkvännen som finns! JIMMIE :D







ah jag tror att ni fattar att jag älskar honom! eller?
ahhaha ;) <333



Kommentarer
jimmieboy

i love you!

2010-02-04 10:35:15
URL: http://jimmmie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback