galen dag i skolan


hej hej,
i morse tog jag 30 minuters sovmorgon, kom inte upp till skolan. har legat vaken hela natten med min nalle jag fick av jimmie och pratade med mig själv typ. nej jag är inte schitzofren utan jag kände för att prata och självupplysa mig själv om mina problem och så. men jag somnade tillslut... somnade typ halv 6. lite små segt men så ere...
 
idag ska my friend få sin kamera så jag passade på att ta lite bilder i skolan med tjejerna och jag tog de sista m***** bilderna. håller på nu med ett hemligt projekt, men jag tänker inte skriva det på  min blogg förän jag har fått något svar eller något.

nu är det dags för lite mer engelska, sen matte!














/Anjiiiiii



Kommentarer
mandy

hihi ozziii för cute

2010-02-18 14:53:43
Jenna

Haha, who said blonds have more fun?

Brunetterna assow:)

2010-02-18 18:37:27
URL: http://jennalicious.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback