ni kan vara asvis på mig


ni som inte är nära vän med Amanda kan vara jätte avis! de första jag gjorde när jag mötte henne var att slänga sig på henne och bara gråta ut! mår inte bra, fast jag är överlycklig är jag sjukt rädd.som jag sa tidigare skulle jag överraska jimmie med en sak, så jag bjöd honom på en förhandsvisning av filmen farsan. alla garvade, tycker själv att den var ganska bra. men inte just för mitt humör idag eller nu. annars rekommenderar jag filmen starkt!
efter de mötte jag som sagt amanda, jimmie skulle egentligen sova hos mig men de vart ju inte så. tydligen somnar vi alltid för sent när vi är med varandra och då är han inte pigg nästa dag.. :/ never mind, så jag och amanda drog till donken. anjiii tröst åt som fan! och nu sitter jag hemma med min bästa vän och försöker tänka positivt och bara vara glad över de lyckliga stunderna i mitt liv! och även bara tänka positivt om de!

lägger upp en bild på mig och min söta Ida


Godnatt på er
/Anja



Kommentarer
Frida Stigevik

sv: åh, tack så mkt :) kul att du gilla den!



fin va du också!

2010-02-11 00:36:51
URL: http://treets.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback