ANJA HISSAR/DISSAR




SOMMAREN
är så sjukt taggad på sommar, så himla nice. sol bad, ayia napa, jimmies landställe, grill och chill krök i kristineberg, picknic på djurgåren, båten med pappa ute på gålö. så himla nice med värme. :)



Silkesdroppar från BIOSILK
köpte dessa silkesdroppar för ungefär 2 veckor sen. har använt de på mina toppar varje gång jag tvättat håret. dvs har använt de 8 gånger nu och mitt hår har blivit sjukt mycket starkare i topparna, de ser inte så torra och kluvna ut och de glänser väldigt mkt. rekommenderar verkligen!









Vänner som bara hör av sig på helger när de letar fest
dissar det riktigt mkt asså. det är verkligen något jag hatar, antingen har man kontakt på msn eller nått i veckan eller så hör man helt enkelt inte av sig på helgerna bara för att hitta fest. (ingen får ta det här personligt, men det är verkligen något jag hatar)  ska du höra av dig till mig på helgerna om du letar fest ska du fan i mig också höra av dig i veckan, för jag tycker inte det är så himla ansträngande och skicka iväg ett sms

Starbucks på Arlanda
dissar även de att de har gjort en fuckung starbucks på Arlanda, varför inte i stan liksom?
men en sak är också lite dålig, känner att jag är lite dubbel moral på denna. för jag digagr att ha starbucks i stan, men ändå blir de så att de inte blir nåt speciellt när man drar till USA. men jag är iaf emot att ha den på landet på Arlanda. de skulle nog dra in sjukt mkt mer pengar om vi skulle ha den i city!



Kommentarer
Ine Henriksen

Sv: Tack så mycket!

Jag är ganska så bra på att bläddra mig från blogg till blogg. Så någonstans har jag plockat upp dig och läst din blogg :)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-01-16 14:03:16
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback