D21


godmorgon korvisar, satte mig precis i datasalen och ska ha samhällskunskap B nu. sjukt tråkigt. trodde det skulle vara roliga lektioner men de e sjukt tråkigt. han e fett me seg och konstig... man vill bara sova på hans lektioner... men men...
hur är det med er idag?
amanda försov sig såklart men hon kommer hit senare så vi kan äta lunch med varandra. efter skolan ska jag hem och äta middag och sen bio med älsklingen och se filmen "har du hört ryktet om Morgans?" den verkar vara sjukt bra.

Dagens humör: trött men glad
Dagens planer: Bio med älsklingen
Dagens outfit: jeans(sisely),kavaj(H&M divided),linne(forever 21) skor(belle)
Dagens film/serie: har du hört ryktet om morgans
Dagens låt: meet me halfway
Dagens önskan: att jag får positivt beked från arbestsgivaren
Dagens smink och hår: Mascara, puder, ögonskugga, håret är nytvättat,fönat,utläppt
Dagens väder: lite halvt kyligt,men mörkt och tråkigt. (lite halt för mina klackar :S )

nu ska jag lyssna på min lärare men vi hörs senare idag



/ Anja Dymkowska



Kommentarer
HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas du har en bra dag, sötnos ♥ ♥

puss & kram, http://hannaest.blogg.se

2010-01-14 14:10:32
URL: http://hannaest.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback