godmorgon STHLM


tjena tjena,
har precis smällt i mig lite frulle, vart mackor med parma skinka och tomater :) har även tagit en dusch och städat mitt rum, vaknade helt av mig själv idag, konstigt nog, kl halv 11. men det är ifs bra, det betyder ju bara att jag har ställt om mig till tidiga veckor. annars skulle jag lungt kunna sova typ till 1? men jag gillar inte att sova så länge, känns som om jag missar fett mkt av mitt liv :S


hahah lite smp gammal bild men jag ser iaf överlycklig ut, precis som jag är idag.
är verkligen på super bra humör. nu har jag drömt 3 nätter i rad att jag är utomlands. (är nog lite övertaggad på att dra till ayia napa) :D



/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Hell's Bitches - The naked truth!

Nu har vi FRÅGESTUND i bloggen! Kika in och ställ VILKEN fråga som helst. Här sticks det inte under stolen med något!



Enjoy!

Hell's Bitches

2010-01-16 13:04:57
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Jossanh

Fin blogg, ha en bra dag :)

2010-01-16 13:44:00
URL: http://brickroad.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback