hemma hos segiiizzzen


är hemma hos jimmie den sega nu... fick sluta efter 20 minuter idag i skolan. sjukt najssssss. :D idag ska jag plugga fett mkt när jag kommer hem. ska göra alla min grejer jag har i svenskan som ska in på söndag. vill vara klar med den skiten. sen ska jag redovisa en grej på onsdag eller torsdag i svenskan också men den fixar jag dagen innan. vill bli av med alla skriftliga uppgifter först. de är de som är de jobbiga.
tönten jimmie sitter och leker med min gamla mobil som har sträckkodsskanning och skannar av en cola flarre han köpte på ica. hahah sen kom de upp ett nummer och han försökte ringa men nummret var ej i bruk. hahahha han vart fett glad över att hans coooola mobil skanner hittade sträckkoden!

aja nu räcker det med massa snack
hörs sen ;)



längtar till nästa helg! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback