i love my people


hejsan hejsan,
 egentligen bör jag ligga nu i min säng och sova. men ist för att göra det sitter jag i sängen med datorn i knät, dunkar eddy wata- I love my people låten och är lite smått övertaggad. but that´s just becouse my man made me happy. har mått lite si så där idag, fick även jimmie må lite små dåligt men efter ett tag kunde jag inte låta bli att le och så poff, och så vart anjii på bra humör igen. och de vart jimmie också för är jag glad mår han självklart bättre också!

imorgon startar dagen med engelska och sedan matte, sen hålis och avslutas med idrott i brommahallarna. är inte så värsta taggad på boxning men det ska bli kul att prova på :D

nästa vecka kommer jag ha sjukt mkt att göra, måste bygga på min gamla krönika jag skrev och ändra den lite för att höja mitt betyg till det högsta! ;) sen ska jag skriva om engelska och svenska liknelser och en bokrecention. allt detta ska in nästa fredag typ. sen har vi redovisning på måndag. sen ska jag präva företagsekonomi A, som jag aldrig läste klart så jag måste typ göra om vissa delar av kursen helt enkelt och de ska jag göra om 2 veckor. sen har vi såklart engelska läxa och matte diagnos typ.

ganska mkt för mig nästa vecka?
känns som om jag får sitta och plugga varje dag och jimmie kommer bara få sitta där med mig och hålla mig sällskap :(
nån ledig dag måste jag iaf ha så jag kan vara med mitt hjärtegull :)

time for beauty sleep
good night


ska man färga tillbaka?!


/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Patricia

Vilken fin blogg du har, och vad vacker du är! :-)



Trevlig torsdag Anja!

2010-01-21 14:11:10
URL: http://skanetjejerna.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback