JAG ÄR FÖRLOVAD!!


och nu har alla läst rubriken och deras ögon har ploppat ut. men då säger jag på en gång att ni kan stoppa in era ögon igen så ni kan fortsätta läsa. det är inte så att jag och jimmie har förlovat oss om ni tror de, utan jag är förlovad med min bästaste vän mandy! hahahah hon var så söt och köpte en ring till mig idag i julklapp och sen frågade hon om jag vill gifta mig med henne. och självklart svarade jag JA! :D ahahha så vi ska gifta oss nu i sommar, ayia napa eller sunny beach vi får se vart vi hamnar men utomlands ska det vara! :) stötte även på min snygging Max idag på stan och nu har vi bestämmt att på söndag ska vi ses och umgås. kanske springer över till min granne och kollar på film och chillar galet bara :)

efter en snabb runda på stan drog jag till min älskling då rå och smällde i mig ganska mkt mat, hans pappa laga fett god fläskfilé med sötpotatis. muuuuuuumzzzz :D
sen filmi, godis,tända ljus och mys :)

drog hem runt halv tio typ eftersom älsklingen ska upp tidigt img och jag var tvungen att lära mig tvätta idag enligt min mamma. hahah jag slänger ner i princip alla kläder i ett, svarta,röda,vita i en tvätt och tar color tvättmedel och tror inte de ska färga av sig (a) hahah märkte att jag hade lite fel. uppps
men men så idag fick jag en lektion i tvättkunskap så jag vet hur jag ska bära mig åt när jag flyttat hemifrån! ;)

Dags för någon film att somna till och ett tele samtal till Mandy min fästman! :)



/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback