vad är jag till för?


kom precis hem från skolan och jimmie. var där så klart efter skolan för att få vara lite med honom. vi gjorde iget speciellt. typ bara låg i sängen och kollade på nån film och jag halv sov typ... gick ju trots allt upp kl 5 i morse. är inte så jätte pigg kan ni tänka er. är inte på så himla bra humör kan Sara tänka sig ;) iaf.... nu ska jag damma av inne på mitt rum. har typ massa puderborst bajs vid spegeln där jag sminkar mig. sen blir det ett långt avkopplande bad. behöver det verkligen. har fortfarande ont i min punani! om inte alla fattar vad punani är så är det min pussy! ;) svider som fan när jag kissar men det börjar bli bättre och bättre. kissar inte blod iaf.


ibland ställer jag mig frågan vad jag är till för?
hur allt kommer sluta?
hur mitt liv kommer att se ut?
hur kommer sommaren att bli? repris 09??

tack Sara Olsson för allt visat förstånd och stöd idag och tidigare! Du är en underbar person!

klicka på bilden nedan för att komma till hennes blogg!


/ Anja Dymkowska



Kommentarer
sara

kommer alltid finnas och stötta dig ♥

du förtjänar att må bra gumman och jag hoppas du tar ett beslut som gör att det blir så!!

2010-01-26 22:17:33
URL: http://lovebysara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback