rädsla


jag har fått höra det sjukt länge men har aldrig insett att jag gör de, trodde jag slutat men nej de har jag inte. jag tofflar, jag hundar. jag tänker sluta med att ta inisiativ, sluta visa min kärlek och hur jävla mycket jag bryr mig om dig. gårdagen/natten var nog en av de värsta dagar i mitt liv. har aldrig bråkat med dig, eller mamma eller någon annan så mycket.det är inte fel på mig, det är ni som måste visa att ni älskar mig. att ni bryr er. jag har slutat lyda. bossa över er själva ist. att behöva vara rädd för den person som man älskar är förjävligt. att behöva gå och  gråta och skaka av rädsla pga rädsla från en person man gör allt för.
från och med nu varje gång du kommer dricka kommer jag dö av rädsla, av rädsla att få en smäll, kränkt eller bara alltmänt dåligt behandlad. tyvärr, det är något som har skakat om hela min värld och mig själv, är chockad och omtumlad.
de här är inte okey! men det värsta är att jag kan inte sluta älska dig. du skulle kunna hugga en kniv rakt i mitt jävla hjärta och mina sista ord skulle vara jag älskar dig. det kallar jag sorgligt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback