inget bloggande= anji utan dator


hej hej,
jag vet att jag har varit sjuuukt dålig på att skriva men jag har varit sjuk, inte haft tillgång till dator hemma hos mamma, fullt upp med flytt, fullt upp med mitt förhållande, skola och vänner. men nu är jag back on track mina läsare... ska iaf blogga tills på måndag.

lite kort fattat vad som hänt den senaste tiden.
 
tisdag- skola för mig ett tag, fick MVG i engelska, sedan ett tag med jimmie, jobb med verra, krök med några
onsdag- vart inte så mkt skola för mig pga depression typ, vasa parken med mi, natalie och sara, fixade min mammas cykel, sushi på balkongen och krök där, överrasknings middag med min man på M/S Gerda (en båt vid norr mälarstrand, sova hemma hos jimmie och mig för första gången
torsdag- inge plugg, frulle med baby, stan med marre, ny väska inköpt + skor, cider och vin på medis torget, mötte upp johanna, middag med mamma sen sleeeep
fredag- no school, klippte mig lite, solade, träffade natha och johanna på stan, mötte upp jimmie, lagade super god middag till oss(fläskfilé med ungstekt potatis muuums), spelade lite xbox, dro hem till pappa

 

och here i am, sitter framför datan hos min pappa nu i haninge och kan inte somna :(


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback