landet


ja som ni vet drog jag och baby boo upp till arbro i hälsningland där jimmie och hans familj har landställe. sjukt kul var det, skönt att komma bort från alla och bara få chilla i solen och så. på dagarna åkte vi fyrhjuling, var på standen, ute och fiskade, åkte till en stad som heter bollnäs typ 3 mil från landet och åt och så. ah vi hade dety mysigt helt enkelt.

igår var vi i kristineberg med massa, både jag och jimmie hade saknat alla våra vänner så det första vi gjorde efter att vi packat upp och käkat middag var att umgås med vännerna :D

idag har jag inte gjort så mkt, tvättat sen 10, lagade middag hemma hos mamma och sen drog jag hit till mig och jimmie och bakade bullar.

juste, skulle hälsa från jimmie att han tyckte de var super goda och att han älskar sin nya skärm. (nä nä de har jag  inte märkt, korven har ju typ suttit vid datan från 6 tills nu :( )


(bilder fårn landet kommer så fort som möjligt, har tyvärr ingen kamera sladd här)

nu blir de ett till glas vitt, cigg och sen en dusch innan sängen. hörs mer img


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback