d31


sitter nu i data salen sista halv timmen i skolan och gör enkäter vi har att genomföra för att förbättra skolan och undevisningen typ.  ska även börja skriva på ett arbete på engelska om "Illegal abortion", tycker sånt är ganska intressant. dubbel moral på alla möjliga sätt, man kan få ett förstört liv men man förstör även ett liv. man kan få super bra kontakt med ett barn när man är ung mamma, men man kan inte plugga klart. ens liv tar typ slut. man kanske inte har pengarna för att kunna underhålla sig och sitt barn...

aja dags att börja analyser skiten lite på engelska!



Kommentarer
Anonym

Hej Anja! Jag har följt din blogg ganska länge och tycker du är otroligt vacker, förstår inte varför folk kommenterar saker om ditt utseende! Jag känner ju inte dig och ingen av dina kompisar så vet inte hur du är, men du verkar vara en otroligt skön person. Du är verkligen min förebild och ditt och din killes förhållande verkar väldigt stabilt, så vill jag också ha det! lycka till med allt, du är vacker! :)

2010-03-11 23:45:48

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback