God morgon


kvällen spenderades hemma hos min man, somnade runt halv 12. mår mycket bättre idag, nu ska jag äta lite frukost sen är det dags för naturkunskap. efter det sk jag möta marre för att fika och sola och sedan valerie som ska följa med mig till Nk och köpa nya hunterstövlar. tummen upp! älskar att jag verkligen fått allt jag önskat mig i födelsedags present. resa, körkort, pengar till en canon d550, nya hunters och massa smycken. eftersom jag är polski får man massa guld när man fyller 18. gillas!


men nu ska jag sminka mig och sedan äta en god macka med polsk skinka! mums

vad ska ni göra idag?
ha en bra dag!


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback