lördag


gårdagen var nog inte min bästa dag i livet. men jag har fått reda på all sanning och jag och jimmie är tsm, så du  som snackar skit gå och dö! igår träffade jag marre, var så sjukt längesen jag såg henne och de kändes underabarat att få vara med henne igen, vi hade verklien sjukt kul. ikvl ska jag och jimmie och massa andra ut på krogen, vi ska dra till FESTEN som ligger i gamla stan. najs!

nu har jag och baby haft storstädning hemma och vi håller på att tvätta. efter de time to klippa jimmie. konstigt nog vill han inte att jag gör det men jg skiter i. jag har klippt amnada och färgat hennes hår, jag klipper mig själv, mamma och lillsyrran hela tiden. så han får tyvärr gå med på det endå. han har riktigt långt och tjockt affro asså! :D hahaha

vad ska ni göra ikvl mina läsare?

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback