Måndag- Singel??


Åter i skolan igen. Måndag... surt!
Min dag började med ett telefonsamtal från Veronika som ringer.

V- Hej gumman, hur mår du? (ledsen ton)
A- Bra! hur mår du själv? (sjukt glad)
V- Eeh ah det är bra, hur är det med dig och Jimmie? Vrf har ni gjort slut?
A- Men va? vad pratar du om? :/

Då har någon varit så äcklig och gått in på Jimmies facebook och ändrat hans relations status, fine jag skiter i det jag behöver inte visa för alla att jag och Jimmie är tillsammans, jag vet vart jag har honom och hur mycket jag betyder för honom. Dock känns det så himla obehagligt att någon vill att vi ska göra slut och jävlas och så. Tycker det är lite läskigt.

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete om Angola. Måste sitta och söka upp fakta om deras nationalekonomi.

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Micaela

Folk har ingen respekt..

2010-10-27 09:59:54
URL: http://micsys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback