1 år & 7 månader


god morgon sunshines.
idag har jag vaknat på rätt sida känner jag,(y) eller så är jag så glad för att jag ska få umgås lite med jimmie idag som jag inte träffat på länge känns det som och vi ska planera vår student idag! :) awesome! idag firar även jag och baby 1 år och 7 månader så grattis till oss, men den störta grejen är nog att om exakt 1 månad är jag 18. på dagen tom! längtar som bara denn.

 

nu ska jag ruscha iväg till gymmet, sedan lunch och engelska C.
hoppas ni får en fin dag! :)

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Jimmie

älskling du är så söt men det är 17 månader idag ;)

2010-09-01 11:16:20
URL: http://jimmieb.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback