fredag= spåra!


hej alla mina läsare, jag vet att min uppdatering är ganska tråkig, skriver bara vad jag gjort m.m. tipsa gärna vad ni vill ha lite mer av så lovar jag att förbättra mig lite här i bloggen med uppdates :)

idag har jag varit i skolan, vart lunch på taj india, chicken tikka ja tack! :) sedan prövnings möte, då jag ska läsa om två kurser och förbättra mina betyg, är inte direkt nöjd med det jag fick. en ganska rolig lektion i no och sedan rullade jag hem till min älskade. lämnade precis av jimmie vid bussen och strax ska jag börja fixa mig. idag är vi ca 20 st som ska dra ut. hela vårt gäng förutom mackan som tyvärr inte är 18. :( men snart så ska du få se gubben att du ska få parta med oss.

aja dags att duscha sedan möta upp alla, dra till studio och föra och sedan kör vi!!!! wihuu


Kommentarer
Elina

Haha rätt inställning ;)

2010-09-04 10:17:33
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback