i rymden finns inga känslor


sitter och tänker, har varit ganska konstig av mig de senaste dagarna, lite förvirrad och kall och så där. och jag känner att det skulle vara så underbart att bara slippa känna allt sånt. att behöva känna ångest över förra helgen, mängden alkohol jag fick i mig var fan grov och det känns inte bra! men på något jävla sätt är det bara tisdag idag och jag är sjukt party sugen. på fredag ska jag fira min kompis alice som fyller år idag och då har vi sagt att vi ska käka och sedan ut på krogen, men jag tror jag får skippa krogen. alkohol är inte bra för mig just nu och jag har inte heller så mycket pengar. usch nu blir jag typ irriterad också. ytterligare en känsla inom mig, är även trött och helt seg i kroppen.


snälla kan jag bara få slippa känna allt, kan jag bara få koppla av en sekund. jag drömmer till och med om min skola, om mina läxor, om allt runt om kring mig som irriterar mig. fan fan fan!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback