måndag,skola, jag är trött












dagen började emd att mamma springer in på mitt sovrum och ba ska inte du till skolan? :O ja rushar upp från sängen och ba fuck fuck fuck. min mobil hade ringt men jag var så sjukt trött så jag reagerade inte ens på signalen! lika så jimmie. han skulle upp kl 06.00 och smsa mig, då skulle jag iaf vaknat lite tidigare. men jag smade muppen bara jag gick upp och fick inget svar. "fan han sover och han börjar om 25 min"

ah som ni kanske förstår så vart min morgon ganska stressig. nu har jag en liten rast på No:n då vi precis gått igenom hur man skriver en labbrapport och ska göra en labration imorgon på lektionen. vilket innebär att jag är ledig på fredag eftersom jag bara har NO på fredagar! nice ju!


nu ska jag röra mig in i klassrummet och bilda labb grupper!


love
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback