NATURKUNSKAP B


har fått ganska mycket hjälp av mina vänner för att klara av den här förbaskade labbrapporten, någon som hjälpte mig mest var fan Ellie. hon går natur i vår skola också så jag hade grymt med tur att hon hade skrivit den här rapporten tidigare så jag kunde få lite inspiration för jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva....
Märkte inte så länge sen på JENSEN ONLINE att den är flyttad till söndag så jag behöver ifs inte stressa sönder men nu när jag verkligen satt igång hårt vill jag göra klart den! :)


nu ska jag fortsätta kötta! :)

btw alla går in på min profil på face och kollar eventet om ni bill haka på. ni som har blivit bjudna ni ska komma! :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback