onsdag- 2 dagar kvar!



en bild från igår



varje gång jag lägger mig i sängen och ska sova tänker jag " när jag vaaknar imorgon är jag ännu närmare min födelsedag!" det taggar till mig grovt mycket. nu är det abra 2 dagar kvar och det känns helt overkligen kan jag säga. känns som om de var 1 vecka sedan jag skrev på bloggen att det är 1 månad kvar.

idag hade jag inget individuellt val, skulle ha möte med biträdande rektor för att byta kurser men hon dök inte upp, så nu är jag redan hemma och chillar med livet. jag har även varit och solat tog en 15 minutare. hanna följde med mig för hon väntade endå på grabben sin som var och tränade.
skrev ett sjutk jobbigt prov idag. visste verkligen inte hur jag skulle formulera mina meningar eller få allt att hänga ihop. uppgiften på provet var att vi skulel skriva ett avtal. aja man hoppas på ett VG iaf!


nu ska jag städa mitt rum, sedan slänga lite sopor och sortera tvätt så mamma kan springa till tvättis bara hon kommer!!

take care

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Sandra

Sötnos.

2010-09-29 20:42:28
URL: http://sandraevaldsson.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback