skogsbärste med honung




dags för mig att sussa nu, har pluggat affärsjuridik, har ätit havre fras med mjölk, gjort två annonser på tradera, bloggat, kollat face, skickat iväg viktiga mejl, planerat min födelsedags tårta med min låtsas mamma och riktiga mamma, snackat och planerat 18 års festen som jag ska ha den 2 oktober, och jag vet det är 3 veckor kvar men mina föräldrar älskar att planera i för tid för då är alltid resultaten bäst. så vi sätter igång redan nu med att planera saker hit och dit, jag kollar redan efter en klänning och så. för sen så säger det *smack* och så är den redan oktober.

men nu ska jag försöka koppla av till en film, ska nog sätta på någon romantisk komedi, ta en kopp te och sova.
har haft min hosta så länge, så jag ska verkligen försöka klä på mig ordentligt nu och bara kämpa bort all förkylning!


god natt sötisar



om ni är lite uttråkade, lyssna på låten!

kärlek
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback