torsdag







fotograferingen gick nog bra. det första jag säger när jag kommer in i salen där vi ska fotas är jag måste få sitta annars är jag inte med. hahahah mog1! men jag fcik sitta iaf, jag var den första personen som placerades. vart ganska mycket skratt åt det i klassen. hehe
efter skolan mötte jag upp Jimmie, vi drog till woken och åt lunch och sedan in mot stan och fixa lite grejer.mötte även upp Elin en snabbis idag, ska nog ta en fika med henne img mellan skolan och allt pluggande och min väns middag. nu har jag varit hemma och fixa lite grejer på datan med tradera, skickat iväg paket och sådant. nu ska jag dra iväg och power walka till frishemsplan, fixa en liten snabb grej där och sedan tillbaka!



Kommentarer
Sara

åh vad fin bild på dig anji!!

2010-09-23 17:42:44
URL: http://liveinthedreams.blogg.se/
ellen

fina bilder! =)

2010-09-23 18:07:46
URL: http://ellensw.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback