tråkig blogg idag


tycker att min blogg har varit riktigt tråkig idag. och det är jag ledsen för. har planerat min födelsedag nu. har varit med min man, har pluggat. och skickat mejl till folk som köpt lite kläder av mig på tradera. img kommer nya annonser upp.

min dag har varit si så där idag faktiskt. somnade igår efter 6, då kan ni kanske själva dra slutsatsen att jag inte alls mått bra den senaste tiden. tur att det bara är 15 dagar kvar. då flyr jag från boet. jo en rolig sak hände idag, petronella kom förbi min skola då hon var ledig idag från sin makeup kurs så hon satt med mig och amdna på min engelska och lyssna på folki min grupp som höll sina "seepches" :)

just nu frossar jag i mig ett äpple, sedan är det borsta tänderna dags och sova. har lektion ute på ekerö img, typ  lilla idrottsdagen som skolan organiserat. man måste dock ge gärnet imorgon för man samlar poäng för varje gren. och sedan plusar lärarna ihop alla poäng och så räknar de ut alla 3:ors närvaro från 1:an och då får vi se vilken ordning man får springa ut! :D sjukt nice ju! :D


aja dags att sova väckning 8.
puss och god natt




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback