usch fy blä


helt jävla död i huvudet. det är precis vad jag är. har haft så full speckat schema. har en jimmie som är hemma och är jätte sjuk. och de oroar mig bara också.  ska snacka med min madre som inte vill att jag ska sova hos honom under vecka. jag vet hon är knäpp, liksom en morsa från 30 talet känns det som... men men, ska iaf prata med henne och kolla om jag inte kan sova hos jimmie img, har idrotts dag eller om vad man nu ska kalla det, ute på ekerö på torsdag morgon och vi ska vara dära hela dagen. nej det är inte taggande at all.... det känns som om mina dagar bar springer iväg, fine det är ju hur skänt som hellst när man inte har mycket skola, en pojkvän och är allmänt social och vill vara med sina vänner cokså. jag har verkligen fullt upp och jag koncenterar mig mest på skolan och de känns som om jag inte ens hinner det under dagarna. längtar till mitt höstlov då jag ska åka iväg utomland med min man! yes yes yes! love it!


nu är det dags för ännu mer plugg,har ätit,städat inne på rummet, planerat vilka jag ska bjuda på min 18års middag/mini fest. vart 10 st nära vänner. perfekt!

got to go
see u




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback