vissa val i livet är svåra


jag tycker att de är orättvist det här. men jag förstår hur du tänker. jag skulle inte gillat det. jag skulle vara rosenrasande på dig. men nu är det så att jag inte vet vad jag ska göra. fick ett text meddelande där det stod, "jag hoppas jag är en av de tio. du bjöd mig länge sen och jag hoppas inbjudan gäller. vi är väl bra vänner?"jag vet inte vad jag ska svara, jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag vill inte säga nej, vi har varit jätte bra vänner. tom för bra enligt dig. jag vet inte vad jag ska göra. fan vad det här vart jobbigt. jag tror inte att jag kan säga nej. han har varit en för bra vän till mig, har bjudigt honom tidigare. men med tanke på vad jag lovat dig vill jag inte.

ah, där fick jag skriva av mig lite, kände att det började bli lite för många tankar i mitt huvud. dubbel moral när de gäller detta kan jag ju säga. min 18 års dag, jag bör få välja vem jag vill fira den med. skulle de varit du som gjorde så mot mig skulle jag blivit sjukt sur. jag bjöd honom när vi fortfarande umgicks och var tighta vänner, nu har vin inte umgåts på länge och pratar inte med varandra heller. det är oartigt att sägas nej, jag vart bjuden till hans födelsedag och fiket dagen efter, jag vill inte såra dig!

dags att lägga sig i sängen med dessa tankar i huvudet och svara på smset img!


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback