Dagens matintag


Detta skulle bli min frukost idag, vart egget och en halv macka med leverpastej och ost och halva polska gurkan.
Hade för ont i min tand för att äta...


Till middag åt jag en liten prortion korvstråganoff med ris. Vart inte heller mycket mat för både värme och kyla dödar min tand....

 

Ska göra ett försök nu och äta 2 Safari youghurtar som jag och Jimmie köpte idag när vi var och storhandlade på Willys och även Öb, vi köpte hem lite hygien grejer och städ grejer. Billigt och bra på ÖB! :) Har även smällt i mig 1 g alvedon och kletat på lite bedövnings gele som jag har kvar sen mina småsyskon fick tänder från polen. Det är super bra. Jag kletar på den ibalnd på mina visdomständer som är på väg ut också :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback