Dagens middag


Vart inte så himla mycket mat för min del idag, fick i mig några sushi bitar i alla fall. Ni som känner mig väl vet att om jag inte får i mig sushi är det något fel på mig. Ah, jag har fucking tandvärk fortfarande fast min tandläkare fixade problemet kommer det verka i 2-3 dagar till. :(
Aja dags att sova, har även klippt till håret lite idag, vart topparna bara. 3cm är ändå okey.

God natt!


Inte så jävla överfull va? Fick i mig 6 bittar faktiskt, hade nog en i käften när jag fotade! :D haha

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Monika Lewczuk♥

Hej Anja!

Jag undrar bara är du från Polen??

Jag är det! ;)



Följer din blogg den äe najz! :D

2011-04-08 22:03:05
URL: http://monikalewczuk.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback