Torsdag


Dags att röra sig mot skolan snart och skriva spanska nationella. Tar med mig min kamera till skolan och bloggar lite om gårdagen där ifrån, just nu är jag STRESSAD!
Förresten, idag ska jag göra naglar hemma hos mig, Veronika kommer hit, hon har langat ett litet erbjudande till alla som läser min blogg. Om ni hör av er till henne och säger att ni läst Anjas blogg så får ni vad ni vill för bara 300 kr!
(och ni som är mina vänner, kom till mig idag till 7 om ni också vill ha fina naglar till morgondagens mösspåtagning!)

Här nedanför har ni lite exampel på vad hon kan göra :)






/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

Trodde du gick på diet... Haha inte konstigt att du ser ut som gör

2011-04-29 18:52:49
Suza

Hej!!!

Får jag fråga vart din kompis har salongen? Kom slumpmässigt in i din blogg och fick syn på dem jätte fina naglarna!! :)

Bor i Gbg, men anar att ni inte gör detsamma?

Ha det gott!! :)

2011-06-07 14:26:25
URL: http://blondinsuza.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback