Världens finaste vän


Idag har jag spenderat dagen med Jossan och hennes söta mamma. Hon är ju bara för skön. Jossan är en ängel, en vän som man verkligen inte vill förlora. Vi var borta vid Ljunglöfska slottet och solade. Underbart!
Nu börjar Mamma Mia på 3:an, ska lägga mig i sängen och kika på den! Ska göra en efterrätt i pausen också, jurdgubbar i choklad. Sitter inte fel! Idag får jag unna mig. Tog en prommis idag på 30 min så det är okey me lite jordgubbar doppade i choklad! :)


<3



/Anja Dymkowska


Kommentarer
E M M E L L Y

Hm, har aldrig smakat jordgubbar doppade i choklad. Är det gott? ;P

2011-04-25 21:22:23
URL: http://emmellys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback