Dobranoc, god natt, good night!


Nu ligger jag med min man i sängen och ska sova. Idag har jag unnat mig med en big mac och en stor cola light, var fan tvungen, det är den bästa bakismaten ever. Mådde så jävla dåligt imorse, fy fan! Kändes verkligen som om jag gått in i väggen, hahaha, pappa och hela familjen skrattade åt mig hela dagen idag. Annars har vi hängt hemma hos min låtsas mammas syster Kinga. Hon har 5 hundar hemma, så gosande och mysande fattas inte. Det är så sjukt att alla hundar har verkligen olika personlighet. Kinga har 2 hundar som är bröder och 2 andra som är en bror och syster och de är inte ett dugg lika varandra. Bröderna skiljer till och med väldigt mycket i utseende, den ena har päls och den andra är nakenhund. Men de har samma föräldrar men fick olika gener. Ganska tufft om man tänker efter. Här får ni en bild på en av mina favvisar, en maltesisk hund, sweetie heter hon. Efter massa hundmys åkte jag iväg med några och åt middag ute, sjukt god mat. Men jag längtar till sushi, pasta och en riktigt god oxfile med bea! :D haha. Aja fjärtisar, sleep tight!



/Anja Dymkowska





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback