HELLUU!


Fy fan vilken natt, har vaknat flera gånger om. Somnade vid halv 5. Vaknade vid 9 och var sjukt pigg, dum som jag är gick jag ej upp, somnade om och here I am. Haha God morgon på er! :) Jag ska åka in till stan och möta upp min bästis för en fika, lite shopping också! :) Sedan bär det va hem till mig för fixning och efter det utgång! :D WOOOHO, idag kör jag och Amanda på våra gamla tider, inga killar är med, bara hon och jag, massa sprit och hennes kamera som ska fimla mig. Ingen video är något ni kommer få se utan det är bara minnen för mig och amanda! Åååh är så taggad. Va ska ni hitta på idag?

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback