I have a dream


Skulle kunna döda för ett par Louboutin skor. God, sitter och klickar runt på deras hemsida och blir helt till mig. Det är min dröm. Det är 5 saker jag drömmer om i mitt liv. 1. Plugga till hudterapeut så jag kan göra botox på folk och olika ansiks behandlingar 2. Silikonbröst, på mig själv inte på andra! haha 3. Ett hus i Spanien, närheten av Malaga. 4. En Svart Mercedes CLS med ljusa skinnfotöljer 5. Minst ett par Cristian Louboutin skor i min walk in closet. Och har jag åd med mit lyxhus i Malaga har jag nog råd med de 2 sista puktera också! Drömmer mig bort! Hahaha, känner mig som en blåst liten tjej som fantiserar om en enorm summa pengar. Låter bara dumt, men drömmar finns för att förverkliga de och jag komme göra alltt för att lyckas med det! :)





Den där bilen ska fan bli min!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback