My weakness is that I care too much.


Ska bädda in mig i sängen nu.  Fy fan vilken bajsdag, har gått runt med tårar i ögonen hela dagen, det har verkligen svidit i mina ögon hela dagen. Men varför? Vet någon varför jag mår så här dåligt? Har även varit arg men söta Bobby fick mig på bra humör. Som många ut av er hört så gick det rykten att jag fått kicken från Lion. Detta var bara ett rykte mina vänner, jag jobbar kvar där! Jag är Lion bar, det vet ni ju för fan! haha. Jag har i alla fall haft en sjukt jobbig dag, smärtor i hjärtat, ont i huvudet, känt mig seg, nere hängig, inte mått bra helt enkelt. Har varit arg och ledsen och allt har bara bajsat sig idag. Är verkligen helt slut i kroppen. Men i alla fall, jag var hemma hos mamma och åt lite sushi, träffade även på mina favvo pojkar på väg från tuben till mamma, tog en cigg med de och drog vidare. Fan, jag älskar min mamma och min syster. Min mamma och min pappa är mina klippor! De är allt, dags att skaffa sig en tatto för att hylla dessa två! Men nu är det dags för mig att lägga sig i sängen och bara koppla av, ska sätta på filmen Hopp, ska tydligen vara bra.

God natt!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback