Pengar rullar in som de ska!


Fan vad glad jag vart. Dagen började med ett långt telefonsamtal med pappa, visade sig att jag och han ska öppna ett företag tillsammans så fort som möjligt! Nice. Nu är det dags för mig att börja chefa sig! :D Hahahaha. Jimmie kommer också vara med i vår business. FAN VAD NICE! Vill egentligen inte gå in så mycket i detaljer för alla som läser min blogg önskar mig inte så mycket lycka i livet liksom men men... ÄR jag glad så är jag och då vill jag visa det. Vi ska i alla fall starta ett företag 50/50 ägande mellan mig och pappa. Vi ska ta hand om lite bygg grejor, typ som fastighetsställningar och sådant. Det är allt jag kan gå in på.
Snart ska jag röra mig in mot stan, kanske möta upp Amanda vi får se, alla suger på att svara på sin tele, men först ska jag in i duschen, raka benen och tvätta håret! Slänger iväg ett inlägg senare :)


Så här ska jag kunna göra inom snar framtid!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback