Sleep tight!


God natt mina söta läsare. Klockan är ställd på halv 9 då ska jag oc Jimmie upp och dra en PW på morgonen, efter det ska Jimmie på en provinspelning för en reklamfilm, mer än så kan jag inte säga men jag hoppas att alla ni läsare håller tummarna för min man. Själv ska jag åka in till stan och träffa världens underbaraste Danijela imorgon, fika, kanske vattenskoter om det är bra väder. Ah man vet ju aldrig vad jag och Dani hittar på. Kanske en film kväll, Jimmie är ändå på sit jobb till 22.00 så varför inte? Aja jag ska krypa ner i säng nu och sova, imorgon ska det brännas fett på morgonen. Idag gick vi 6 km så imorgon ska vi ut ochh gå 7. Nu ska vi bli smala, jag har sat upp e mål har 4 kg kvar, sedan är jag mig själv igen!

God natt

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback