Wednesday




Igår efter shopping i stan åkte jag och älskling till Prisextra och storhandlade, problemet vart ju att varken jag eller Jimmie har körkort, så vi var tvungna att ta en taxi hem, vi hade köpt 2 feeeeeeta kassar med mat. Nu är kylen fullproppad, frysen lika så och skafferiet är påfyllt. Just nu är vi bara hemma och chillar, jag ska sat börja fixa mig inför utgång/jobb. Dock är jag väldigt arg, hade tänkt ha på mig klänning med bara ben, me vädret strejkar mot min plan. Får nog bli stövlar ut på krogen, hahah fan vad nice... Juste innan jag drar ska jag fota det Jimmie köpte till mig igår och lägga upp det här till er på bloggen! :)
Fan vad dett åskar, jag hatar åska, blir alltid livrädd och jag hatar blixtrarna... :(

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback