Words may sting, but silence is what breaks the heart.


Sitter hemma och chillar, somnade idag när Jimmie gick upp halv 6 för att dra iväg till jobbet. Mycket sömn man fick.... Aja, 6 h är okey men fan inte vad min kropp egentligen vill ha... Ska snart smälla i mig lite frulle och kanske möta upp Sofia och Amanda för en fikis, kl 16.00 måste jag vara i Abrahamsberg för jag ska till Jimmies föräldrars garage och ta hem lite skor och sådant som finns nerpackat i deras garage! NEj nu ska jag prata med Fison sen slå en pling till Amanda som ville att jag skulle ringa och sen ska jag fixa mig. Fan vad jag ska strukturera upp mina dagar. Aja, ordningssam tjej har talat. CIAO

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback